Artist: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Download Zortam Mp3 Media Studio for Windows - Free Mp3 Organizer, ID3 Tag Editor, Download Cover Art, Auto Mp3 Tagger

Download "Prince - Batdance" for FREE!!!

Songs    | DOWNLOAD NOW!    | Albums    | Album Arts

Prince - Batdance Lyrics - Lyrics2You
Song:Batdance
Album:BatmanGenres:Rock/Pop
Year:1989 Length:373 sec

Lyricist: Prince

Lyrics:

Oh, I got a live one here! Ha, ha, ha…'


Get the funk up! - Batman
Get the funk up! - Batman
Get the funk up!
'Go, go, go with a smile'


Batdance!
Do it
Keep bustin'


(Do it) {Repeat in BG}
I've seen the future and it will be
I've seen the future and it will be
Batman, Batman
I've seen the future and it will be
Batman (House, house)
'And where, and where is the Batman?'


(Do it) {repeat}
Let's do it {x2}


'Stop the press'
'Stop the press, who is that?'
'Vicky Vale'
'Vicky Vale'
'I like...' Batman, Batman, Batman
'Oh, bats'
'Hi, Bruce Wayne'
'I tried 2 avoid all this, but I can't'
'I just gotta know - are we gonna try 2 love each other?'
'Stop the press, who is that?'
'Vicky Vale'
'She is great, isn't she?'


Ooh yeah, ooh yeah
I wanna bust that body
Ooh yeah, ooh yeah
I wanna bust that body right ('I'd like 2')
Ooh yeah, ooh yeah ('But he's out there right now')
I wanna bust that body
Ooh yeah, ooh yeah
2night


'Well, Miss Vale'
'U ever dance with the devil in the pale moonlight?'
'I always ask that of all my prey'
'I just like the sound of it'


'I've gotta go 2 work' – Batman
'I've gotta go 2 work' – Batman
('Work') {Repeat in BG}
If a man is considered guilty 4 what goes on in his mind
Then gimme the electric chair 4 all my future crimes – oh!
Electric chair


Hey Ducky, let me stick this 7-inch in the computer
Ha, ha, ha…


Hey, we got the power
Oh, we got the soul
Hey, we got 2 sho'nuff get off
Make the devil go, go


'This town needs an enema!'


(Let's do it) {sampled in BG}
'I'm gonna kill U' - Power
'I'm not gonna kill U' - Soul
'I'm gonna kill U' - Power
'I'm not gonna kill U' - Soul
'I'm Batman' - Batman
Don't stop dancin'!
'I'm Batman' - Batman
Don't stop dancin'!
Batman {x3}
Don't stop, don't stop, don't stop dancin'!
Batman {x2}
Don't stop dancin'! {x2}
No, damn it!
Turn the music back up!
Oh, son of a bitch!


'Have U ever heard of the healing power of laughter?'


Who's gonna stop 200 balloons? Nobody!
'Ha, ha, ha…' {looped}
'Batman' - Stop


Download "Prince - Batdance" for FREE!!!



 

Download Zortam Mp3 Media Studio for Windows - Free Mp3 Organizer, ID3 Tag Editor, Download Cover Art, Auto Mp3 Tagger

Copyright © 2019 Lyrics2You.com. All Rights Reserved.